Broome 2

19 november 2018 - Broome, Australië

Om zes uur op, ontbeten, en om 07.30 uur staan we op de stoep van Tropicool Refrigeration. Ongelooflijk vriendelijk worden we ontvangen, alleen meteen krijgen we meteen te horen dat Apollo niet meer heeft laten weten wat voor type airco is ingebouwd. Hij heeft dus geen onderdelen kunnen bestellen. De schrik slaat ons om het hart, maar hij stelt ons gerust. Met creativiteit kan hij veel problemen oplossen. In no time is het geval uitgebouwd en kunnen we met de auto vertrekken. Hij zal wel bellen als hij klaar is, we moeten op een uurtje of vier rekenen.

We hebben een klein programma'tje voor Broome, Gantheaume point, uitzichtpunt over de Indische Oceaan, Entrance point, met de Wharf, uiterste puntje van het schiereiland waarop Broome ligt en Cable beach, het "mooiste strand van Australië!

We bezoeken eerst China Town, winkelcentrum met veel parelwinkeltjes en werken daarna voornoemde punten af. Tegen drieën, als we net Cable Beach gaan verlaten, belt onze man dat de airco gefixt is? Terug bij Tropicool is het de airco in een half uurtje ingebouwd en geloof het of niet hij werkt. Nee, hij functioneert super.

Na bezoek aan een tankstation en nog wat kleine inkopen gaan we terug naar dezelfde camping van afgelopen nacht. Wederom krijgen we een mooi plaatsje aan de rand van de zee en na het bereiden van een maaltje gaan we vroeg ter kooi, want morgen wacht een forse reisdag naar Eighty Miles Beach.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jolanda:
    19 november 2018
    Het is er wel super mooi. Geniet er lekker van en hopelijk nu wel met airco 😘groet mario en jolanda
  2. Maryll:
    19 november 2018
    Yeah!! Gefixt! En nu heeeerlijk slapen! :-) En genieten van alle prachtigheid hopelijk!
  3. Arno oberendorff:
    21 november 2018
    Meteen de airco op max zetten!!