Rockingham

7 december 2018 - Rockingham, Australië

Na een rustige nacht in Busselton, worden we bij de voorbereiding van het ontbijt ernstig geschokt. De koffie is op en zonder koffie komen we niet op gang. Internet biedt uitkomst, de dichtstbijzijnde supermarkt ligt op 850 m en......is open! Fluks de stoute "slippers" aangetrokken en op weg in een heerlijk ochtendzonnetje. Zo is een dramatische start van de dag keurig afgewend.

We waaien nog even uit aan het strand bij Busselton en zetten dan koers naar het noorden, uiteindelijk richting Perth. We maken een stop bij het strand van Mandurah, waar we een uurtje verpozen. We rijden daarna richting Rockingham. Het plan is daar een camping te zoeken, dicht bij Fremantle, omdat we onze laatste dag Rottnest Island, voor de kust van Fremantle willen bezoeken. Het is mogelijk daar fietsen te huren en het plan is daar rustig wat rond te peddelen.

Aangekomen op de camping bij Rockingham verschaft de kampoudste ons informatie over een bezoek aan Pinguin Island, vlak voor de kust van Rockingham. Beslissen morgen wat het wordt, Rottnest of Pinguïn!

1. Jkoopmans-koenraadt:
    9 december 2018
    Jullie reis met mooie interessante verhalen gevolgd en er erg
    Van genoten .Ik wens jullie een goede veilige reis terug.

Liefs van mij Geert en Jeanne.