Perth

9 december 2018 - Perth, Australië

Onze laatste dag in Australië. We starten heel rustig op, lekker ontbijtje, uitgebreid koffie, alles moet nu op. Daarna ruimen we de zooi in ons huisje op en hebben we nog ruimschoots de tijd om, voor de laatste keer, het aangrenzende strand te bezoeken.

Voor de eerste keer zijn we op een strand waar redelijk wat mensen recreëren. We wandelen langs de waterlijn en realiseren ons dat dit echt voorlopig de laatste keer is en dat we weer terug moeten naar ons koude kikkerlandje.

Na dit "emotionele" afscheid, pikken we onze Toyota, die ons ruim 8000 km trouw gediend heeft, op om hem terug te brengen naar Apollo branche Perth!

Na inspectie, wordt alles in orde bevonden en krijgen we begrip en toezeggingen over het niet functioneren van airco en kooktoestel in onze eerste week.

Een taxi brengt ons naar de Ellard Avenue, waar we onze laatste korte nacht in Australië gaan doorbrengen.  Met de taxichauffeur maken we de afspraak dat hij ons om 03.30 uur, half vier dus, komt ophalen om ons naar het vliegveld te brengen.

We gaan nog eens lekker uit eten in de nabijheid van onze overnachtingsplaats en sluiten onze reis langs de westkust van Australië af met een lekkere chardonnay.

Alle volgers, dank voor het volgen, ik hoop dat jullie het leuk vonden om van onze wederwaardigheden deelgenoot te zijn. Ook dank voor alle reacties, dat vonden wij heel leuk.

Mogelijk, tot..............

1. Katja & Sander:
    9 december 2018
    Bedankt voor de leuke verhalen en foto's, en ben benieuwd wat de volgende reis gaat worden !
  2. Anny Romme:
    9 december 2018
    Prachtige foto's,heb alles goed gevolgd.Zal weer een overgang zijn qua weer.Goede reis en groetjes Anny
  3. Willem Koenraadt:
    9 december 2018
    Mooie reis en met veel plezier gevolgd. En na een korte nachtrust een goede reis terug gewenst. Willem en Elise.
  4. Ferry en Jeanne:
    9 december 2018
    Fijn, we hebben met veel plezier meegenoten. Goede reis naar idd ons druilerig kikkerlandje maar wel met gezellige feestdagen voor de deur!
  5. Loes boetzkes:
    9 december 2018
    Geweldig..... Wat hebben jullie een mooie reis gehad! Maar stiekem heb ik meegenoten!!! Haha...
    Maak er nog een gezellige terugvlucht van en je kunt terugkijken op een hele fijne vakantie!
    Liefs, Loes.
  6. Maryll:
    9 december 2018
    Heel leuke verhalen weer, en fantastisch dat jullie dit toch maar weer mooi hebben meegepikt. Wij zijn wel blij dat jullie met ons Kerst komen vieren! :-) Tot gauw liefies, goede reis!!
  7. Jolanda:
    Dankje wel dat we deelgenoot mochten zijn van jullie vakantie 😘. Tot snel 🤗🤗
  8. Sjak en ria:
    10 december 2018
    Zo daar zijn jullie weer mooi mee weg, pakken ze je niet meer af!
    Een hele goede en veilige reis terug en tot horens!
  9. Antoon en Corrie:
    10 december 2018
    Bedankt dat we hebben mogen mee genieten. We zouden er graag ook willen zijn, zo mooi allemaal!!
    Tot gauw!
  10. Arno oberendorff:
    14 december 2018
    Geweldig verslag ! Dank jullie wel
    Goede thuisreis en tot ...donderdag!