Myalup

4 december 2018 - Myalup, Australië

We rijden nog een rondje door het park, maar er doen zich geen opwindende zaken meer voor. We zetten koers richting Fremantle, ten zuiden van Perth.

Fremantle blijkt een leuk stadje te zijn met veel Victoriaanse oude gebouwen, unique voor Australië. We bezoeken de gevangenis, het maritiem museum en lopen langs "Bathers Beach Art Precint waar kunstenaars galerijtjes en studio's hebben en hun producten tonen.

Na een aantal uren zijn we moe van het slenteren en na koffie en gebak zetten we koers richting Magaret River, we willen de wijnstreek nog graag bezoeken. De tocht verloopt aanvankelijk voorspoedig met veel drukker verkeer dan we tot nu toe gewend zijn. Maar als we de drukte achter ons laten, moeten we langer rijden dan ons lief is om een camping te vinden. Uiteindelijk strijken we neer in Myalup, een camping aan een doodlopende weg die op het strand eindigt. Omdat we de 33e breedtegraad alweer gepasseerd zijn is het klaar met de wind en blijft het ook al langer licht. We kunnen nog een half uurtje van het zonnetje genieten, niet slecht!!